Saturday 1 August 2009

Als ik een auto-lening van mijn credit-unie, heb ik om een auto van een dealer?

Als ik een auto-lening van mijn credit-unie, heb ik om een auto van een dealer?


Erica asked:


Ik moet ongeveer $ 2000,00 voor de aanschaf van een auto, maar ik ben niet kopen van een dealer. Is dat ok, of moet ik hebben om een persoonlijke lening? Wat ik bedoel is, zal het geld naar mijn controle of zal ik laten zien wat ik je het voor.

Related posts:

  1. Zal hebben net een auto lening op mijn credit verslag helpen verhogen mijn score? 
  2. mijn credit score is 685 doe ik in aanmerking kom voor een auto lening? 
  3. Wat gebeurt er met mijn auto leningen als mijn credit-unie die in het bezit hen gaat onder? 
Er zijn twee dingen hier. Als u vragen voor slechts $ 2.000 (niet $ 20.000) kunt u mogelijk om een "handtekening" lening. Voor dit type van de lening kunt u gebruiken voor alles wat je wilt. De bank kan vragen wat het is, maar zal geen gebruik maken van de auto voor de veiligheid. Dit is een moeilijker lening te krijgen omdat je niet op te zetten veiligheid. De andere mogelijkheid is dat ze de auto gebruiken als een zekerheid. Hier moet je de bank (Credit Union) alle informatie over de auto. Als ze je een lening in dit geval zullen ze de titel totdat u over de lening betaald uitgeschakeld. Omdat de auto is de veiligheid is het in het algemeen makkelijker om dit soort lening.

Zij zullen niet alleen het geld in uw lopende rekening zetten. Zij willen een pandrecht op de auto voor veiligheid. De auto moet het bedrag van de lening waard zijn. U zult hen moeten precies vragen hoe zij de administratie willen behandelen omdat iedereen een weinig verschillend is.

De eerste en laatste tijd die ik van een privé handelaar (persoon) heb gekocht de bank me de controle om aan hen gaf te geven en ik bracht terug de titel aan de bank. Het was vrij gemakkelijk.


No comments:

Post a Comment